יוגלה / הריון ולידה / יוגה בהריון
 

יוגה בהריון

בחודשי ההיריון גוף האישה עובר שינויים רבים פנימיים וחיצוניים. כל אישה סובלת מתופעות לוואי כאלה ואחרות ולוקחת את חודשי ההיריון בצורה קצת שונה מבחינה מנטלית. אחת הדרכים שיסייעו לכן להתחבר לגופכם ולאחד את הנפש עם הגוף היא בעזרת שיעורי יוגה בחודשי ההיריון. היוגה לא רק עוזרת לחזק את רצפת האגן ומכינה את הגוף מבחינה פיזית ללידה, היא גם תורמת לגמישות, מתאימה באופן מושלם לחודשים אלו, תורמת לאיזון נפשי ויחד עם זאת מסייעת לאזן את המערכת ההורמונלית שעוברת שנים רבות. היוגה עוזרת לנו לנשום כמו שהגוף צריך בעיקר לנשים אשר חוות סטרס בעבודה ובבית מסיבות כאלה ואחרות. הנשימות עוזרות לנו להתכונן ללידה ולמעשה תורמות לשחרור המתח מהגוף.

דגשים חשובים ביוגה

ראשית כל מומלץ לבחור בסטודיו, מדריך או מדריכה אשר עברו הכשרה ספיציפית להעביר יוגה בחודשי ההיריון שכן יש להכיר את גוף האישה מבפנים ולבצע התאמת של התרגילים בהתאם למבנה הפיזיולוגי ובמידה ואת סובלת מבעיה רפואית או אורטופדית יש לאבחן זאת ולעשות בשיעור רק את התרגילים שמתאימים לך. את התרגילים יש לבצע באיטיות ובבקרה, בקצב האישי שלך. את לא בתחרות עם אף אחת ולכן לאורך התהליך להקשיב לגוף לקבלת תוצאות טובות ולמניעה של פציעות ספורט.

 

תרגילי היוגה עוזרים לנו לשלוט במפרקים שלנו, מחזקים את כל שרירי הגוף מה שיתרום לנו רבות גם בזמן הלידה. היוגה יוצרת תנועה מצוינת למפרקים ולשרירים המזינה את האגן ואת הרחם.

 

בנוסף, היוגה עוזרת לנו להזרים את הדם מה שהסינים קוראים הצ’י, האנרגיות וזה מאוד עוזר לשחרר את הגוף ומשפר גם את התחושה האישית שלנו. היוגה מכניסה לחיינו באופן כללי מודעות, גילוי תודעתי ומאפשרת לנו לשלוט במחשבות השליליות ולסלקן בעזרת מחשבות חיוביות.