יוגלה / יוגה כדרך חיים / הרבלייף מייעצים: שלבו ריצה בשגרת היוגה שלכם
 

הרבלייף מייעצים: שלבו ריצה בשגרת היוגה שלכם

תתפלאו אבל שקט נפשי יכול להימצא גם בפעילות הריצה. אנשים רבים נוהגים לרוץ כדי לשמור על כושר או לחיטוב הגוף, אך לא מעט מדווחים על ריצה עבור הנפש. שילוב יוגה עם ריצה בין אם לפניה או בסופה משמש כאימון משלים ומאזן. יוגה לפני הריצה משפרת את היכולת שלנו על ידי איזון בין השרירים לפני הריצה ושיפור יכולת צריכת החמצן בעזרת הנשימות. לפני שתתחילו, מומלץ להיבדק על ידי רופא כדי לקבל אישור שאתם בריאים וביכולתכם לרוץ (זכרו שלנשים בהיריון אסור לרוץ).

ציוד הריצה

ריצה אינה דורשת הוצאה כספית או מינוי בחדר כושר, ניתן לרוץ בפארקים וליהנות מהטבע והשקט. עם זאת מומלץ להצטייד באביזרי הספורט הנכונים. רכשו לעצמכם נעלי ריצה נוחות ובגדים נוחים לריצה. אל תוותרו על ההשקעה הזו, נעלי ספורט נכונים יכולים לשמור על גופכם מפציעות במהלך הריצה.

בנו תכנית

קבעו ימים מסוימים בהם אתם מוסיפים לתרגול היוגה הקבוע שלכם אימון ריצה לפני או אחרי. אימון יוגה משחרר יכול להיות חלק מהמתיחות לאחר הריצה. מסלול ריצה קבוע עם אזור קבוע בו אתם מסיימים ומתחילים לתרגל יוגה יכול לעזור לכם לשמור על שגרת הספורט הזו.

תזונה וריצה

לפני ריצה לא מומלץ לאכול הרבה, ובוודאי שלו מזונות כבדים. עם זאת ממש לא כדאי להתחיל לרוץ על בטן ריקה. לפני אימון הכולל ריצה תוכלו לאכול מזונות קלים אך משביעים שייתנו לכם אנרגיה. ניתן לאכול שקדים, תמרים, טחינה, אגוזים, יוגורט וכדומה. הקפידו על שתיית מים במהלך הפעילות, ולאחר הריצה תוכלו לשתות משקה ספורטיבי, כמו PRO MAX של הרבלייף, שמכיל גם פחמימות וחלבונים.

תיהנו

יש יתרונות רבים לשילוב ריצה עם תרגול יוגה. אם אתם שוקלים להתחיל לרוץ הקפידו על ריצה נכונה שתתרום לבריאותכם ולא תזיק לה. אל תכריחו את עצמכם לרוץ אם אתם לא אוהבים לעשות זאת. אם אינכם מוצאים הנאה ורוגע בפעילות הריצה חפשו לעצמכם פעילות אירובית אחרת.