יוגלה / יוגה לפי גילאים / שיעורי יוגה נשית
 

שיעורי יוגה נשית

שיעורי יוגה נשית מבוססים בעבודה על קבוצת שרירים עמוקים ושרירי ליבה שמטרתה למעשה לסייע בתהליך הייצוב של הגוף וחיזוק שרירי האגן. למעשה, מדובר ביוגה שמתאימה לגופה האישה הן בתרגילים שמועברים בשיעורים והן על בסיס תובנות היוגה שכן גוף האישה משתנה עם השנים גם כתוצאה מתהליכים הורמונליים כמו לידה וגיל המעבר וגם כתוצר טבעי של השנים. שיעורי יוגה נשית הוכחו כמסייעים בחיזוק הגוף ומפחיתים את הסיכוי לחוות כאבי גב, פריצת דיסק או בלט דיסק, כאבי גב וכתפיים, חולשה באזור האגן ועוד. יוגה עוזרת לנו להתחבר לגוף שלנו הן מבחינה אישית והן מבחינת פיזית ולמעשה מחברת את הגוף עם הנפש.

 

בעולם שבו נשים בונות לעצמן קריירה ענפה לא פחות מגברים ועסוקות בניהול הבית וגידול הילדים, שעתיים של שיעור יוגה בשבוע יסייעו בשחרור הגוף והנפש, בהן נלמד כיצד לנשום, להתחבר לגוף שלנו ולתרגל את התודעה שלנו לשליטה אופטימלית במוח ובמחשבות. נשים שונות מגברים גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטלית ולכן חשוב כל כך להתאים את שיעורי היוגה לצורך הנשי ולאפשר להן לתרגל יוגה על פי מה שמתאים להן.

 

על מה עובדים בשיעורי יוגה נשית?

בשיעורים עובדים המון על אזור רצפת האגן שמסייע להפחית ואף למנוע נזקים כמו צניחת אגן, איבוד שיווי משקל, אי שליטה בסוגרים, כאבים באזור האגן שעלולים להתחיל כבר בתחילת שנות השלושים ועוד. תרגול יוגה נשית לאורך זמן יעזור לנו לבצע מגוון עצום של פעולות יומיומיות כמו סחיבת מצרכים מהסופר, ביצוע תנועות בסיסיות כמו ישיבה וקימה ללא כאבים תוך הקפדה על חיזוק פנימי של הגוף ועבודה על גמישות. יוגה נשית הוכחה גם כמסייעת לנשים לאזן את המערכת ההורמונלית ולהתמודד טוב יותר עם המחזור החודשי, בעיות פוריות, כאבי ראש ושאר תופעות לוואי הנוצרות כתוצאה מחוסר איזון הורמונלי.