יוגלה / יוגה כדרך חיים / טייצים לנשים – המדריך המלא
 

טייצים לנשים – המדריך המלא

לאימון כושר מיוזע, לקפיצה מהירה לסופר או סתם לרביצה נעימה על הספה בבית – אין שום ספק שטייץ הוא פריט הלבוש האולטימטיבי שלך בארון. עם זאת, כדי שהשידוך יהיה טוב וכדי שתוכלי ליהנות מהטייצים שלך, חשוב לדעת איך לבחור אותם. הנה כל הדגשים החשובים שצריך להכיר.

בחירת גזרה

ניתן למצוא טייצים במגוון אורכים, החל מטייץ קצרצר ועד לטייץ באורך מלא. כמו כן ניתן למצוא ארבע דרגות של צמידות לגוף:

  • רופף: טייץ שלא צמוד לגוף יותר מדי.
  • צמוד חלקית: טייץ צמוד בעיקר מבחינת המראה אך לא מבחינת התחושה.
  • צמוד: יושב קרוב מאד לעור ואפילו מספק חיטוב מסוים.
  • צמוד ומחטב: טייץ שהוא לא רק צמוד אלא גם מעניק תמיכה לשריר בזמן מאמץ.

סוג בד

ניתן למצוא טייצים מבדים שונים. אם את מכוונת לטייץ לאימוני כושר כדאי לבחור בסוג בד מנדף כך שלא ייווצרו כתמי זיעה בזמן מאמץ.

מידה

נכון שלכל אחת יש את המידה הקבועה שלה פחות או יותר, אבל זה לגמרי משתנה ממותג למותג. טיפ שלנו – לשים לב לפירוט המידות בכל מותג . במידה וקונים טייצים אונליין אז כדאי להזמין מספר פריטים על מנת להתרשם מהמידה ובהמשך להזמין פריטים נוספים.

אבזורים ותוספות

טייצים מגיעים עם מגוון אבזורים כשונים כגון כיסים חיצוניים ופנימיים, פאנלי רשת לאוורור נוסף (מתאים לכושר גופני), שרוכי הידוק המאפשרים להצמיד את הטייץ לגוף, רוכסנים לקרסוליים המאפשרים הורדה פשוטה יותר של הבגד ועוד. מומלץ לבחור טייץ עם האבזור המתאים לפי הצרכים שלך.

לסיכום – אם תקפידי לשים לב לדברים הללו תוכלי לבחור טייצים מעולים ונוחים שישמשו אותך עוד שנים ארוכות. בהצלחה!